Afspraak maken
Na elke controle of behandeling maken wij bij voorkeur alvast de volgende afspraak.
Afspraak afmelden
- Het kan gebeuren dat u een afspraak moet afzeggen. Dit is kosteloos indien u dit minimaal 24 uur van te voren telefonisch doet. Wij hebben dan de gelegenheid om nieuwe afspraken in te plannen.
- Uw tandarts en zijn/haar assistent werken op afspraak en reserveren tijd voor u. Indien u uw afspraak niet tijdig afzegt of structureel te laat komt zijn wij helaas genoodzaakt de voor u gereserveerde tijd in rekening te brengen; hiervoor hanteren wij de KNMT-richtlijnen.
- Bij herhaaldelijk niet nakomen van een afspraak of te laat afzeggen van een afspraak, behouden wij ons het recht voor om u uit te schrijven als patiënt van onze praktijk.
Afspraak verzetten
Gereserveerde tijd voor een behandeling, welke niet tenminste 24 uur van te voren door u is verzet, wordt u in rekening gebracht.
Spoedgeval
Indien u ons voor een spoedgeval belt, dan plannen we nog dezelfde werkdag een afspraak in. Hoewel we in onze dagelijkse planning hiervoor ruimte reserveren, vragen wij uw begrip indien er onverhoopt toch een wachttijd ontstaat. Indien mogelijk, raden wij u daarom aan om bij pijnklachten voor 10.00 uur in de ochtend te bellen. Ook kan het gebeuren dat wij voorrang moeten verlenen aan spoedgevallen, waardoor uw afspraak wellicht iets later zal zijn dan gepland.
Gezondheid
Als er veranderingen optreden in uw gezondheid of medicatie moet u dit voor aanvang van de behandeling aan uw tandarts of assistente doorgeven.
Wijzigingen
Verandering in uw verzekering? Verhuizing? Wijzigingen kunt u bij uw bezoek aan de balie doorgeven. U mag dit ook telefonisch melden via 038 33 24 420 of per e-mail laten weten: info@tandartsenpraktijkysselmond.nl
Mobiele telefoon
Het is storend als uw mobiele telefoon afgaat terwijl u in de stoel ligt voor een behandeling. Daarom vragen wij u deze uit te schakelen als u in de behandelkamer bent.
Behandelovereenkomst
Er is bij ons pas sprake van een behandelovereenkomst nadat uw intake afspraak heeft plaatsgevonden en zowel u als de tandarts besluiten om een behandelovereenkomst aan te gaan. Wij gaan graag langdurige behandelovereenkomsten met onze patiënten aan. Dit kan alleen op wederzijdse goedkeuring.
Eigendommen
Let op uw eigendommen. Wij zijn niet aansprakelijk voor schade, diefstal of verlies van uw eigendommen.
Privacy
De zorg voor onze patiënten komt ook naar voren in het privacyreglement. Dat houdt onder meer in dat u inzage heeft in uw gegevens en dat wij derden alleen met uw toestemming uw gegevens mogen verstrekken. Ook bij de inrichting van uw patiëntendossier houden wij ons aan de richtlijnen die hiervoor door onze beroepsorganisatie zijn ontwikkeld.
Comments are closed.